September 1, 2010

Summer has come and passed

Nu o sa zic Wake me up when september ends, doar ca vara , atat de dor imi e de tine . August , ai fost cea mai frumoasa perioada din viata mea de pana acum si iti multumesc de un milion de ori pentru tot ce mi-ai adus in cale .
Septembrie insa a inceput bine , si desi e doar prima zi , prin simpla vreme ce imi aduce aminte de ei , sunt nespus de fericita . Un sfat , daca reusiti sa adunati banii necesari, plecati la vara intr-o tabara de studiu in alta tara ,  it's really a life changing experience.
Revenind la Septembrie , zau , nu-mi placi pentru ca din cauza ta o sa fiu inchisa 6 ore pe zi , timp de noua luni intr-o clasa, timp in care as putea face atat de multe lucruri.  Dar macar ma aduci aproape de persoanele care-mi sunt atat de dragi .

Ps: Nu v-am impartasit vestile bune ! De cateva zile m-am alaturat echipei www.femeiastie.ro , portal de lifestyle feminin pentru care sunt acum redactor .

No comments:

Post a Comment