July 3, 2010

Am avut multe vise ciudate azi noapte . Si mi le amintesc pe toate pentru ca dupa fiecare ma trezeam speriata si cu ochii in lacrimi . Cineva mi-a spus ca te tot visez pentru ca inca nu ti-am dat drumul . Dar te-am lasat sa pleci de mult , asa ca de ce mai esti inca aici ?
Puteam sa ne transformam in pesti mari , luciosi , albastrii ca marea si sa inotam prin larg fara sa ne vada nimeni . Dar mie imi era frica sa nu mor , asa ca m-am indreptat spre mal unde era sa fiu prinsa in plasele incalcite , aruncate pe rau de pescari . Pana si acasa e periculos , dar tu ce ai facut acolo in necunoscut ?
Sunt singura si mi-e frica . Stau pe mal cu parul ud cazandu-mi pe umeri . Imi imbratisez genunchii si ma rog . Nu sa te intorci , ci doar sa iti fie bine .
Apoi tu , cu care n-am mai vorbit de atata timp . Ce faci ? Mi-ai spus ca ti-a fost dor de mine , de prietena ta cea mai buna si m-ai luat in brate . Era atat de sigur acolo cu tine , dar am plecat , pentru ca stii , tu mereu plecai din viata mea cand ne era cel mai bine . Asa ca de data asta am plecat eu . Dar am uitat sa iti zic ca si eu te iubesc inca .
Si tu , cel cu care m-am cunoscut azi noapte . Aveai nume de zana si m-ai luat la zbor prin lanurile de maci pana la mare , apoi am calcat pe ape si ne-am odihnit pe nisip . Cine esti ?


Se spune ca visurile iti ofera raspunsuri si indrumari , dar eu ma simt mai pierduta ca niciodata .

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete