June 29, 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows Official Trailer



A aparut azi noapte in sfarsit ! Incepusem de pe la 2 fara un sfert sa tot dau refresh-uri sperand ca o sa il puna mai devreme si da , am avut dreptate . La fara 7 ma uitam !
Inca sunt fara cuvinte , chiar daca l-am vazut pe slow motion ca sa ii descopar toate detaliile . Nu am dormit toata noapte , am fost tulburata . Vorbeam pe Tumblr cu cineva si imi spunea ca nu vrea sa se termine niciodata . I-am raspuns ca niciodata , totul o sa traiasca in continuare prin noi .
Cineva mi-a spus ca am o obsesie . Eu as numi-o pasiune , chiar iubire . Cartile au fost pentru multi dintre noi un prieten ce ne-a ajutat si indrumat in copilarie , ne-au format in ceea ce noi suntem acum .
Am varsat cateva lacrimi aseara si stiu sigur ca o sa plang tot timpul filmului pana ochii o sa imi secatuiasca . Si nu o sa imi para rau . Sper ca atunci cand apare a doua parte sa am cum sa ajung la premiera , in Londra, asta e tot ceea ce imi doresc . Sa fiu acolo unde totul a inceput macar la sfarsit .

2 comments:

  1. nici eu nu vreau sa se termine. aaa 10 ani ma. cu asta am crescut. :(

    p.s: e suppeerb <3

    ReplyDelete
  2. anca , nu o sa te uit niciodata pentru ca mi-ai dat prima carte sa o citesc ! bine nu numai pentru asta :))

    ReplyDelete